Image

Image

zaterdag 28 april 2012

Wat een @#%$@#-werk

Nu de motorruimte leeg was dacht ik "even" de motorruimtebeplating te verwijderen, maar dat viel me toch even vies tegen.
De ruimte was bekleed met aluminium Stucco beplating welke normaal gebruikt wordt voor het afwerken van isolatiemateriaal in werktuigbouwkundige installaties. Dit was totaal niet wat ik voor ogen had, ik wil graag een gladde RVS afwerking van de motorruimte, daarnaast moest het er toch af omdat ik de footwell wil verlengen.
De beplating zat echter vast met honderden popnagels en op (siliconen)kit was schijnbaar ook niet bezuinigd...
Het heeft me meerdere avonden gekost om alle nagels uit te boren en stukje bij beetje de beplating los te trekken van de body. Nu nog een paar avonden met een plamuurmes en een scherpe beitel in de weer om al het kit te verwijderen, ik kijk er nu al naar uit...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten