Image

Image

zaterdag 5 mei 2012

Even iets anders dan kit krabben...

Omdat ik het kitvrij maken van de motorruimte even helemaal zat was, heb ik me maar even een ander klusje uitgedacht: een motor bok maken. De motor moet in de toekomst toch uit elkaar en dan is het wel prettig dat het blok op een goede werkhoogte hangt.
Gelukkig heeft een maat van me een constructiebedrijf en met de juiste machines en materialen was het in een middag gepiept. Door het mooie weer kon ik er ook nog even een kleurtje op spuiten. 
De dag erna meteen het blok erin gehangen, en ik moet zeggen dat ik er best tevreden over ben. 
De hoogte is precies goed voor mij en het blok is aan alle kanten toegankelijk. 
Op de foto is het niet te zien, maar ik heb er ook een beugel bij gemaakt om het blok zonder de versnellingsbak in de bok te plaatsen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten